9 Aralık 2012 Pazar

Bana ; " Cocukla fazla ilgilenmekten kafayi yedin ! " Diyen sahsiyet(ler) .... SEN SEVGIYE AÇ BÜYÜDÜYSEN ! Benim bebegimin ne suçu var ?

Sefkat oylesine guclu bir dildir ki ! Sagir da duyabilir, kör de gorebilir...
Hayat sartlari,kader,o ya da bu sebeplerden dolayi ebeveynlerinden,ozellikle anne sevgisinden uzak buyuyen bir bebek,veya zamaninda bu sartlar yuzunden boyle yasamis buyumus bir yetiskin duysam icim burkulur... 
Cunku anne baba ve abi sevgisinin icinde bogulmus bir yetiskin olarak Aile ne demek cok iyi bilirim...
Bir bebegim var ; 6 ay 11 gun oldu.Hafif bir gulumsediginizi farkettim,hic abarti yok saatini bile sayiyorum,Allah uzun omurler versin cook uzun zamanda hep sayicam,"Yapacak baska birseyim olmadigindan"degil ! Yapacak EN guzel sey bu oldugundan hep sayicam.Gun gectikce onun benimle gecirdigi her anin her saatin her saniyenin degerini biraz daha fazla bilicem... Ona olan sevgimi son kurusuna kadar vericem.
Ha simdi merak eden varsa kisaca anlatayim...

Ozel ihtiyaclarim disinda kucagimdan indirmiyorum,adam sisko gitgide kilo aliyor agir geliyor ama kokusu hafifletiyor.

Birak gez !
Zamaninda yurt ici yurt disi yeterince gezdim...Doydum tokum dilinize saglik :) 
Hersey zamaninda guzel...
Az kaldi oglumuzla gezicez...

Bu minik adam benimle birlikte bizim yatagimizda yatiyor,odasi da var ozel yapilmis bambu yatagida ! babasinin yerini kapmis durumda sabha kadar sarilarak yatiyoruz,baba napiyor diye merak ediyorsan o benden daha mutlu ; gecede 10kez kalkip bizi izliyor fotografimizi cekiyor ve gun boyu herkese Minik adamin yatagini kaptigini kahkahalarla anlatiyor...

Onun ihtiyaclari varsa ben yemek yemem,ust degistirmem,asla erteleyip bir bardak su bile icmem! Simdilik oncelik o ! Bana muhtac !

Haftada bir yapilan utu sirasi bile belli.Once
evin reisi babanin,sonra ikinci reis minik adamin ,zaman kalirsa anne'nin kiyafetleri...

O yesin diye organik aliyoruz,yemiyor tukuruyor ama olsun onun tukurugu bile organik olacak ! Bana oleceksin organik beslen deseler umursamam...

Ha bir de evet cok para harciyoruz,elimizden gelenin en ıyısını yapma cabası ...enayi gibi degil ! Ebeveyn gibi ! Olmasi gerekenin fazlasi...sükür...

Aman o uyuyunca herkes bir alarma gecer... Dedeler buyukanneler ucarak yurur ses cikmasin minik adam uyanmasin diye...Komsumuz apartmanda havliyor diye kopegine agizlik takarak cikiyor disari,korkmasin diye...Gurultuye alistir,ilerde zorluk cekersin ! diyenler... Sebep ne? Sen uyu bakayim gurultude uyuyabiliyor musun? Hic zorluk cekmem ! Ben ona her kosulda sessiz bir ortam saglarim . Rahat uyusun pasam...uyusunda buyusun...

Oyuncaktan anlamaz cok alma ! 
Oyle bir anliyor kii ... Velevki anlamiyor,elinde tutmasi bile kas gelisimi icin mukemmel bir aktivite.

Cok geziyorsun ! 
Evet 20.gununden beri eve girmiyoruz girmiyecez de :) benim oglum sevgi dolu sokakta insanlara gulucukler atmaya bayiliyor...bende kilo verdim fena mi ?

Ha yanlis olmasin ! Bu minik adam el bebek gul bebek buyumuyor,pimpirikli degilim,emzik duser yikamam.Bakkali,manavi,firini her sabah oper koklar sever,eve gidip yuzunu yikamam ! Bu yapilanlara SEVGI,ASK,MUTLULUK deniyor bizim koyde...siz ne dersiniz ben anlamam...

Bu cocuk bu sevgiyle ; anakuzusu,icine kapanik,asosyal olmaz sen merak etme ! Aksine ; sevgi dolu bir es,huzur veren bir baba,pamuk givi bir dede olur... Sen iste anakuzusu olsunnn kizini ogluma vermezsin olur biter :)

Tarih tekerrurden ibaret ; zamaninda bebek olan ve aynen bu kosullarla sevgi ile buyuyen ;
Dedelerı,buyukkannelerı,halası,dayısı hepsı sevgı profesoru,hıc bırıde anakuzusu olmus degıl :)

Beni zaten biliyorsunuz...

Sevgisiz buyumus kac ornek var elinizde? 

Bizim gibi olan ebeveyn milyartanee ... Yol yakinken bu mantiga gel ! 

Bebegıne hakettıgı sevgının fazlasını vermeyen senı
butun bu gerceklerden hangisi rahatsiz etti ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder