18 Aralık 2012 Salı

iyi ki doğ(ur)muşum !

-   15/12/2012
 
   Annelik ne kadar kutsal !

   Her genç kız,annesinden en az bir kez duymuştur,bizlere gösterdikleri hassasiyetlerinin nedeni ; Anne olunca anlarsın !

   Anne oldum anladım...
   Daha da yolun başındayım,anlayacağım çok fazla şey var eminim,merakla bekliyorum.

   Annem ! O mükemmel kadın (her anne gibi)
Annemin,bizimle birlikte oturup bir filmi sonuna kadar izlediğini hatırlamam.Her zaman yapacak daha önemli işleri olurdu.Daha önemli çünkü ; film izlerken mısır keyfi olmazsa olmaz ! O bitti ee eşi yarın işe,oğlu ve kızı okula gidecek kıyafetleri hazır mı ? Eh bir mutfağı toplamam lazım bulaşık mk.bitmiş,çamaşırları da asmam lazım sonra beyazları koyayım,2saat yıkar yatmadan önce de onları asarım..... Derkeenn bizim film çoktan bitti.
Annemle hep alay ederdim,sanki sen yikiyorsun çamasirlari :) içine koyuyorsun makine yikiyor. yaaa evet aynen de öyle oluyormuş feci tecrübe ettim.

   Neysee
   Şöyle ki ; bugün benim dogum günüm.

   Bende anne oldum.
   Bende annem gibi oldum.
   Şimdiden başladım,sadece onun için en iyisi olsun diye kendimden ödün vermeye.Dıyeceksininiz ki ,abartma,kendinden ödün vermeden de olur,gene en iyisini yaparsın,saygım var belkide öyle,abartan benim gerçekten ama siz hic ; açlıktan bayılacak gibi olsa da önce kendi karnını doyuran bir memeli gördünüz mü ? Doğaya ters :)
Gördüyseniz,ya da o memeli tam olarak siz iseniz,ona Anne ! denmez üzgünúm ben öyle öğrenmedim.

   Bugün ilk defa "anne" sıfatıyla bir doğum günü kutlayacağım.Allah oğluma da bana da uzun
ömürler versin umarım son olmaz.

   Heyecanlıyım,ilk defa ne giyeceğim derdi yok,nerede kutlayalım,kimler gelsin vs.gibi düşüncelerim yok.Heyecanım başka bir sebepten yaklaşık 10kg-73 cm boyunda olan minik adam ;) ona ne giydirsem?Pastayı 3ümüz üfleyelim,üflerken öyle güzel poz verelim ki,mükemmel bir hatıra olsun,onun en rahat ettiği locamızın olduğu Deniz Restorant'a gidelim,oğlum orada üşümüyor,o uyurken şişman amcası(şef) bize yaklaşan bütün garsonları tatlı bir dille uyarıyor ; ses çıkartmayın oğlum ! Yavaş laan çocuk uyuyor :)
  Herkes o'na hediye almıştı gecen sene hamıle olarak kutladığım doğum günümde.Beni de şımartanlar olmuştu elbette :)
  Demem o ki ; ne kadar ataerkil bir ırk olsakta ,bebek olunca herkes iki defa düşünüyor eminim ki.

Not; ben bu yazıyı doğum günümde yayınlamayı unuttuğum için :) doğum günü resmimizi de paylaşmak istedim . Eşimin öncülüğünde dostlarımız sürpriz yapacaktı ki :) önceden haberim oldu :) hersey çok güzeldi.

Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder