19 Aralık 2012 Çarşamba

Kış'ı sevmedik ,yaz gelsin . Ama dur ! Yazı da sevmemiştik ki !


Ne kadar da kıymet bilmez,sıkılgan,elindekinin değerini anlamaz olduk !
Evet tam da oyle olduk ! 
Hic abartisiz...
Kavga etmeye bayilir,tahammul etmez,laftan anlamaz pislik olduk :) tamam bu biraz agir oldu :) saka yaptim saka :)
Mayis ayinda dogdu hayatimin anlami ! Koca bir yaz gecirdi o minik vucuduna agir gelebilecek sicakliklardan korumak icin ben kendimi siper ettim,heba ettim parcaladim :) tam da boyle oldu :) suan gulerek bahsediyorum ama 40imiz cikana kadar (inat ettim 40gun evde olacaz diye) ah ahh neler yasadik.Banyo yapamaz,gobegi var,gunes gormesin,cildi cok nazik,klima acma carpar,ama ev de cok sicak ince giydir,ustune ince birsey ört uyuyana kar yagar :) aaaa imdaat ! 

20 günümüz gectii,birileri beni ikna etti,benimde cikasim varmis ki 40i beklemeden attik kendimizi sokaklara.O gun bugundur eve sokabilene ask olsun.Daha onceleri hic sokagim olmamisti,artik sokaklarim var. Yaz sokagim ; mahallemiz çamlik yolu :) çook serin oluyordu,sabah kahvaltimi sokagin sonundan sahile çikip bankima oturarak yapiyordum,hele ki Yasar'in evi nin onündeki o tatli esinti,içimizi ferahlatiyordu.On,yirmi,otuz kez ayni yolu pusetimizle yürüdükten sonra o yorgun oldugum,sabaha kadar uyumadigim gunlerin sabahinda,resmen ayakta uyuyarak geziyordum.Yol ezberimde,yerleri süpüren belediye iscisi,bakkal,saglik ocagi calisanlari,eczane :) sirasiyla selamlasiyorduk... 










Ah bir kis gelse de rahatlasak,hava çok sicak.Çekilmez oldu esiyor diye tercih ettigim yollar besyüüüüüzüncü turda ... Ah kis gelse de söyle her yere gitsek,giyinsek kalin kalin oh mis.
Balkanlardan gelen soguk hava dalgasi,kiymetini bilemedik...

Ve KIS geldi çatti ! 

Kislik sokaklarimiz da var pusetimizle gezmek icin,daha az esen,sahilden daha uzak,trafigi az eh bi de mumkunse sessiz sakin ! 
Ama gelgelelim butun sorun hava kosullari olsa :) adam kalin giyinmekten hoslanmiyor o bir ilk bahar cocugu,izmir cocugu,sevmez kalin giyinmeyi.Cok zorlayip da icini daraltmak istemiyorum.
Vee biz evde oturmaktan çok sıkıldık :) Mont giymeyi sevmiyor demistim benim minik adamim ! Suratini asiyor hemen.Bir mutsuzz bir suratsizz :) hatta o suratsizligini sirinlestirmek icin ayicik tulumundan da aldik :) sonuc ; kardan adam ellerini kullanamayinca o güzel dudaklari düsuyor assagiya. 

Ee noldu hani kis gelsin artik diye cok israr etmistim :) Balkanlardan gelen soguk hava dalgasi cok cabuk geldi. 

Simdi evde olmak o kadarda kotu degilmis deyip,can sikmamak lazim ama gercek su ki evde yapilacak cok sey varmis onu da kesfettim.Oglum la sabahtan aksama,hafta ici,hafta sonu evde yalniz oldugumuz icin biz ikimiz mukemmel bir KANKA olduk.Belki disarida yapilacak birseyler olsaydi aramiz bu kadar pekismeyebilirdi :) tam da herseyin farkina varmaya baslamisken iyi bir firsat.

Oyun zamani...

Oyun parkimiz,halinin uzerinde ki vazgecilmez mabedimiz.Cokca vaktimizi orada geciriyoruz.Tek basina orada oyun oynamaktan zevk almiyor,illaha birisi olacak yaninda :)

Ev gezmeleri,bizim icin en iyi hava degisikligi :) bizi evinde gormek isteyen israrla cagiran dostlarimizin olmasi da ayri bir mutluluk.Siz isteyin,davet edin asla hayir demeyiz :)

Alisveris merkezlerine oldukca az gidiyoruz,klimalar sicak calistigi icin mikrop uretimi daha bir fazla oluyor,korunmamiz lazim.

Gunesi buldugum gibi hizlica kucakta sokaga :) bir kac tur atip bakkala,manava selam verdikmiydi ohh miss :)

Gelelim sonuca ;
-Cok cabuk vazgecer olduk herseyden,cabuk biktik,cok harcadik herseyi,cabucak !
Yaz istedik geldi,sevmedik,kis dedik geldi gene sevmedik.... 

Her zamanin ayri bir guzelligi var,yasanmasi gereken her sey zamaninda guzel.Devir tuketim devri ama siz cabuk tuketmeyin elinizdekileri.

Ben mevsimlerden girdim konuya siz baska acidan da dusunun...Elinizdekinin degerini kaybedince anladiginizda onu coktan kaybetmis oldugunuzu da unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder