10 Aralık 2012 Pazartesi

#sütanne olacağım hiç aklıma gelmezdi.

-Eskilerden duyardım , çoook eskilerden varmış özellikle bu isi yapan bayanlar.
#sütanne

Hemen hemen her ailenin gecmisinde bir süt anne modeli vardir muhakkak,yoksa da elinizde böyle bir firsat varsa hemen olmali :) ben bu muthis fırsatla #markaanne sayesinde tanıştım.

Ben bir anneyim...

Bir de süt anneyim ...


 Allahin bana ve bebeğime hediye ettiği bu mucizevi birlesimi,oglum baska bir bebekle paylasiyor,su an hic farkinda degil ama eminimki aklı başına gelince cok memnun olacak.Oğluma tam anlamıyla yetmek,süt oğlum Poyraz'a da olabildiğince yettirmek ,onlara güç vermek,beni çok mutlu ediyor.
 Biz sevgiyi,mutluluğu,huzuru hep sevdiklerimiz ve cevremizle paylasan bir aileyiz eminim ki oğlum da bebekken farkina varmadigi bu guzel paylaşımın degerini,vermis oldugu manevi hazzı "süt kardeşim" diyerek gururla paylaşır.

 Allah bana yürü ya kulum demis ve bolbol da süt vermiş şükürler olsun,bende bu değeri ; iyi beslenerek,iyi dinlenerek ve surekli sağarak,emzirerek elimden geldiğince çoğaltmaya çaliştim,o kadar ki artik buzdolabima sığmayacak kadar çok süt biriktirdim,sadece olurda sütüm kesilirse,oğlumu 6.ay'a kadar idare edebilmekti amacim.Gün geçtikce o sütlerinde kullanılmasi gerektiğinin farkına vardım ki o an dondum kaldım ! Bebegim hala emerken ne yapacaktim o kadar sütü ?
-Benimle 5gün arayla doğum yapan,arkadaşımı aradım.Dağhan'ın annesi Ozlem ! konustum o da sağmısmıydı ? varmıydı elinde ? Varsa ne yapıyordu?
O hic biriktirecek kadar sağmamış,sadece oğlunu  bir kaç saatliğine bıraktığında taze taze kullanmışlar.Ama bana hayatimin en güzel aklını verdi.
"ASOOB" ! #gülbenergen 'in tv programından aklında kalmış,hemen arastırmaya girdim.
Nitekim çağımız internet çağı,zor olmadi kolayca ulaştım.Heyecanlandım birde fazlasıyla ! Annemi arayip danıştım ; nasıl olur ? ne dersin ? diye. O da çok sevindi nasilsa kullanamayacaktm oğlum emerken.Allahin mucizesi nimeti de atmam mümkün degildi.

#markaanne ne iyi yapmışsında kurmuşsun bu siteyi...ellerine,emeğine,bilegine sağlık ...

Bir form var doldurdum ve beklemeye basladım...

Ama herzamanki gibi beklemeye hic tahammulum yoktu,formu doldurduktan kisa bir süre sessiz bekleyişten sonra pat diye sitem dolu bir mail gitti benden #markaanne ye :) bana hemen süt çocuk bul ! :)
-Acelem var dedim ya :)

çok gecikmedi #markaanne , hemen telefon,cok sıcak bir merhaba ! dedi .Sanki eski iki dost gibi ...

-En kisa surede donucem ilgileniyorum,bazı pürüzler var ' dedi. (O pürüzlere bir hiçbir girmeyeceğim , yazıklar olsun bu akımı engellemeye çalışanlara ! )

Güven verdi...

Bir gun beklenen haber geldi .Izmir de Karşıyaka'da dizimin dibinde bir bebek.Çok sevindim.O bebeğin annesinden telefon bekliyordum artik.

Ulaştık konuştuk nihayet...Poyraz'in annesi.

Hemen gel dedim vakit kaybetme hemen bu aksam başla annesütü vermeye...

Anne olmadan bilemezdim annesütünün değerini,simdi bildim paylaşıyorum gecikemezdim.

Ertesi gün buluştuk,sıcacık kocaman bir gülümseme,mis gibi bir cikolatali pasta ! Süt yapsın diye :) Poyraz gelmemisti belli etmedim ama üzüldüm neyse sonra çok görecektim zaten.

Sütler bir arada poşetlendi buz kaliplari konuldu cokcaa erimesine tahammül edemezdik...acele ile gitti...dakika tutmuş 7 dakika da evine ulaştı,sorunsuzca.

Sonra beni aldi bir merak acaba icti mi ? Begendi mi ?
Konustuk,sorun yok paşalar gibi içmiş.
-Oh dedim ziyan olmadi aksine yaradi :)

Poyraz ile tanıştık,Demir ilk gördüğünde anlamış gibi gülümsedi #sütkardeş ine ve elini tuttu..

Umarım dostlukları bi çığ gibi büyür..Biz anneler çoktan dost olduk bile...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder