9 Ocak 2013 Çarşamba

"SU"

   Dogum yaptigimin bir kac gun sonrasiydi benim kisa suren tedirginligimin ve kaygilarimin ayyuka ciktigi donem...
   Cocugu olan arkadaslarimi arayip hepsine ayni soruyu soruyordum ;
-siz de boylemiydiniz? Ben ne zaman uyuyacagim? Peki bu minik ne zaman uyuyacak ? Sukur aglamasi yoktu bir de aglamasi olsaydi o uykusuzluga bir de stress eklenecek ve hic cekilmez bir hal alacakti.Aglamadi,ama alay eder gibi,sinir eder gibi güldü :) sabaha karsi kalkip sanki saat cok normalmis gibi (hakli ona gore normal) kahkahalar atarak kendikendine konusarak uyandirirdi hos yatali zaten topu topu 25dk olmustur.

   Dedim ya cocugu olan arkadaslarimi aradim tek tek diye ; bir tanesi bana oyle birsey dedi ki (Arzu: Bol bol su ile temas et ! Saclarini hep tara guzel guzel topla! Tertemiz kiyafetler giy enerjin yuksek olur )

   Ve oyle de oldu...

   Arzu'nun hislerine herzaman guvenmisimdir.Hep enerjisi bana yuksek gelmistir.Belki kendisi hatirlar mi bu onerisini ama ben unutamayacam.Her gun "SU" ile temas ediyordum,surekli yuzumu yikayip zirt pirt mevsimde uygun oldugu icin banyo yapiyordum,ve bana o kadar iyi geliyordu ki,kendimi yenilenmis,tazelenmis hissediyordum.SU'dan sebepler kelimesi kucuk dusuruyor SU'yu... O kadar kucumsenecek bir yani yok.

    Az once farkettim ki,cogu sey su ile akip gidiyor.
   Oglum 2.kez grip oldu :( 4gundur yikanmiyor, mecburen usutmesin diye,artik yeter dedi resmen bana! Yika beni der gibi 2kez bezinden cis kacirdi (normalde olan birsey degil) ilaclarini tukurdu boynundan iceri girdi yapisss yapiss oldu :) attimm kuvetee sicacik bir su,miss kokulu bebek sampuani ve ipekten de narin ten'i sonunda "SU" ile bulustu dakikalarca sesi cikmadi,hastaligindan eser yok gibi oyun oynadi.
  Tertemiz utulenmis mis kokulu kiyafetlerini giydirdim ve tertemiz battaniyesine tutundu,simdi uyuyor misil misil ! Bebek gibi ;)

   Arkadasimin önerdigi gibi ;
  
   "SU" ile temas,temiz kiyafetler ve uyku !

   Uyaninca butun kotulukler gitmis olacak insallah.

   Deneyin...cok iyi geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder