19 Nisan 2013 Cuma

Biri beni inandırsın

    Çok aceleci, sabırsız, tahammülsüz , herşey hemen olsun diyen ve hiç beklemek istemeyen,beklemeyi sevmeyen, tekrar eden durumlardan hoşlanmayan ,uykusuzluk mu? Dünya yıkılsa uyanmayan bana ne oldu ?
     Cevabı çok basit ! "Kocamaaan bir anne oldu"
     Bütün bu özelliklerin tam aksi birşey oldu , sabrın en alası,tahammülün en had safhası,zamana inanıp beklemeyi,sabretmeyi istikrarlı olmanın en asil tutkusu artık bünyeme kazınmış durumda ve öyle olması için ben hiç birşey yapmadım.Doğa bana bunların olması için güç verdi ve bir bakmışım mükemmel bir anne olmuşum. Evet mükemmel ! Hiç bir konuda kendime asla güvenemezdim ama annelik konusunda kendime çok güveniyorum çünkü her anne Mükemmel'dir.
 
    Oğlumun gelişimini her gün gözlemledikçe olanlara inanamıyorum. Bu çocuk benim mi? Bizim mi? Ne zaman büyüdü ? zaman nasılda hızla geçiyor ? gibi soruları daha fazla sormaya başladım. O büyüyor ve biz yaşlanıyoruz . Daha dün gözlerini zor açan, meme emerken yorulup uyuya kalan, giydirip soydururken üstüne titreyip aman ! diye diye yavaş hareket ettiğim bu canavar büyüdü !
    Ben daha fazla nereden nereye geldiğimizi ifade edecek kelime bulamıyoeum :)
    Buyrun size fotoğraflar anlatsın :)










    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder