17 Nisan 2013 Çarşamba

İlk Kreşimsi bakım yeri macerası

    Tanrı'nın bize sunduğu nimetlerden olabildiğince yararlanmamız gerektiği konusu her zaman benim kulağımın bir köşesinde yer alır. Nedir bu nimetler derseniz , herşey olabilir ! Senin için nedir derseniz benim ve ailemin sağlığı,elim,ayağım,ayağım,kolum şükretmem gereken çok şey var !
    Şimdi konunun başlığı ile ne alaksı var diye düşünüyorsanız hemen söliyeyim;
    Allahın bize verdiği bir güzellik daha Sports International :) bu mekanın doğuşunu sağlayan kişiye o aklı verdiği için şükürler  olsun :) içinde bulunduğum durumun sakinliğini ve huzurunu anlatabilmek için başkabir giriş yapamazdım herhalde :)
    Ben spor,havuz tesiste vakit geçiriyorum ve oğlum emin ellerde salonun kreşinde vakit geçiriyor ! Umarım alışır ve daha uzun dönemler boyunca bu süreç böyle devam eder.
    Üyeliğiniz var ve bebeğiniz var ise benim gibi 11 ay beklemeyin ! İçeride 2 aylık bir bebekte vardı ve ortamları gerçekten çok temiz ve havadar.
    Heyecanımı mazur görün :) bebeğiniz yoksa beni anlamanız mümkün değil ! Olanlar için de şunu söyleyebilirim ki , ben ilk defa oğlumla aynı çatı altında bu kadar özgürüm :) darısı diğer güzel sağlıklı günlerimizin başına . Amin !

İşte o an ! Demir beni unutur ve elindeki oyuncaklara saldırır :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder